In/Uitschrijven


- Inschrijven

Wilt u zich inschrijven in onze praktijk, dan vragen wij u om via deze website het inschrijfformulier in te vullen. Klik hier om het inschrijfformulier te openen. Wilt u meerdere leden van uw gezin inschrijven vult u dan voor ieder van de in te schrijven personen een formulier in. Indien het u niet lukt om het formulier via de website in te vullen kunt u bij de assistente vragen om een papieren inschrijfformulier. 

Nadat u het formulier heeft ingevuld en verstuurd vragen wij u om de volgende documenten van uzelf en, indien van toepassing, de overige gezinsleden die u heeft ingeschreven aan de balie te laten zien:

• Uw verzekeringspapieren (bewijs van inschrijving)
• (Een kopie van) een geldig legitimatiebewijs

Wilt u vervolgens uw vorige huisarts laten weten dat u zich bij een andere huisarts heeft ingeschreven? Hij/zij kan ons dan uw dossier doen toekomen. Vergeet ook niet uw ziektekostenverzekering te informeren betreffende de wijziging.

In het inschrijfformulier vragen wij u kenbaar te maken of u akkoord gaat met aanmelding bij het LSP (Landelijk Schakel Punt). Meer informatie over het LSP vindt u via www.ikgeeftoestemming.nl

- Uitschrijven

Als u zich wilt uit laten schrijven, geef dan de gegevens van uw nieuwe huisarts aan ons door. Wij dragen dan zorg dat uw dossier via een beveiligde internetomgeving of via aangetekende post naar uw nieuwe huisarts gestuurd wordt.

- Aanpassen van gegevens

Zijn uw gegevens veranderd bijvoorbeeld uw adres, telefoonnummer of verzekeringsgegevens? Geef dit dan zo snel mogelijk door aan de assistenten. U kunt dit doen door langs te komen of telefonisch contact op te nemen. U kunt ook gebruik maken van het contactformulier.