Vragen/Klachten

- Heeft u een niet medische vraag?

Heeft u vragen, dan kunt u gebruik maken van het contactformulier. U krijgt dan antwoord per mail en/of per telefoon. U kunt dit formulier gebruiken voor bijvoorbeeld doorgeven van mutaties in uw gegevens, algemene vragen over de praktijkvoering enzovoort. Het contactformulier is niet bedoeld voor het herhalen van medicatie, een medisch inhoudelijk vraag enzovoort.

- Heeft u een klacht?

Dan hoeft u dit zeker niet voor u te houden. Wij stellen het zeer op prijs als u de klacht aan ons kenbaar maakt. Neem bij het hebben van een klacht contact op met uw huisarts, met de praktijkassistente en/of met uw praktijkondersteuner en bespreek in alle openheid uw klacht. Pas dan kunnen wij iets ondernemen om de klacht op te lossen en hiervan te leren. Kortom: bespreek uw klacht direct met uw huisarts, praktijkassistente of praktijkondersteuner.

U kunt uw klacht ook kenbaar maken via het klachtenformulier. Print dit formulier uit, vul het in en geef het af op onze praktijk. De klachtencoordinator van onze praktijk streeft ernaar om uw klacht binnen 4 weken in behandeling te nemen en af te ronden.